laptop z google

Google Ads – co to jest?


Jaki jest najszybszy sposób na generowanie zasięgu przez małe firmy? Za pomocą Google Ads można wyświetlać reklamy, które wyróżnią witryny w wynikach wyszukiwania.

Co oznacza termin „Google Ads”?

To nie tylko reklamy w Google, ale praktyczne narzędzie online. Google Ads istnieje od około 20 lat. Wcześniej był znany jako Google AdWords.

W Google Ads firmy mogą umieszczać reklamy w wyszukiwarce Google. Dzięki temu mogą zwracać się bezpośrednio do potencjalnych klientów. Koszty ponosi się tylko wtedy, gdy reklamy uzyskują kliknięcia.

Najważniejsze są tak zwane słowa kluczowe. Skorzystaj z narzędzi SEO, aby dowiedzieć się, jakich haseł szukają Twoi klienci w Google. Twoja reklama będzie wyświetlana tam, gdzie wyszukiwane hasła pasują tematycznie do Twojej witryny.

Czy małe firmy powinny korzystać z Google Ads?

To, co kiedyś było reklamą prasową i radiową, teraz jest Google Ads. Użytkownicy wyszukują w Google produkty, usługi, firmy i orientację. Dzięki Google Ads możesz natychmiast przechwytywać potencjalnych klientów i oferować swoje usługi.

Zobacz również  Pozycjonowanie szerokie dla sklepu 

Dzięki reklamie w Google możesz osiągnąć trzy główne cele:

– więcej wizyt na stronie
– więcej telefonów od potencjalnych klientów
– więcej wizyt w sklepie

Banery przyciągają odwiedzających do Twojej strony internetowej. Do reklamy możesz dodać numer telefonu i przycisk „kliknij, aby połączyć”, aby użytkownicy mogli zadzwonić do Ciebie jednym kliknięciem. Usługa Mapy Google jest częścią rodziny Google. Jeśli jesteś tam widoczny dzięki reklamie, potencjalni klienci będą częściej odwiedzać Twoją firmę.

Google Ads jest zatem praktycznym narzędziem, które może zapewnić zwiększoną widoczność w Internecie, zwłaszcza dla małych firm. Możesz zarejestrować się za darmo na stronie.

Od czego zacząć?

Aby uruchomić reklamę, pierwszym krokiem jest wyznaczenie celu. Co chcesz osiągnąć dzięki reklamie? Odsłony, a może połączenia telefoniczne? Określ zasięg reklamy. Następnie utwórz wiadomość promocyjną. Można to złożyć z kilku krótkich zdań lub nośników wizualnych, takich jak zdjęcia lub filmy. Ustaw limit budżetu i opublikuj reklamę.

Podstawowe rodzaje reklam w Google Ads:

– Kampanie w sieci wyszukiwania — zazwyczaj reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Google, gdy użytkownicy szukają Twojego produktu,
– Kampanie w sieci reklamowej — reklamy graficzne wyświetlane w witrynach lub aplikacjach,
– Kampanie wideo — od 6 do 15 sekund krótkich filmów, które pojawiają się przed filmami w YouTube lub w nich.

Zobacz również  Suszarki do rąk: czy warto zainwestować w modele z funkcją podczerwień?

Zobacz https://digitalhill.pl/uslugi/kampanie-google-ads/

Ile kosztuje reklama Google?

Dzięki Google Ads zawsze masz kontrolę nad kosztami reklamy. Ustawiasz budżet miesięczny, który nie zostanie przekroczony. Możesz to zmienić w dowolnym momencie lub wstrzymać kampanie.

Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy faktycznie wchodzą w interakcję z Twoimi reklamami. Oznacza to kliknięcie, aby przejść do Twojej witryny lub połączenie telefoniczne. Rejestracja w Google Ads jest bezpłatna.

Czym jest AdWords remarketing?

Remarketing Google to funkcja w interfejsie Google Ads. Umożliwia tagowanie lub oznaczanie odwiedzających określoną stronę internetową za pomocą plików cookie. Tagi są przypisane do konkretnych grup docelowych, poprzez które odbywa się klasyfikacja tematyczna.

Kto powinien korzystać z remarketingu?

Remarketing może być strategicznym elementem każdej kampanii, niezależnie od tego, czy chcesz stymulować sprzedaż w witrynie, zwiększać liczbę rejestracji, czy zwiększać świadomość marki. Jest to sposób na zwiększenie zwrotu z inwestycji dla wszystkich typów reklamodawców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *